lucia

har absolut inget minne av den senaste jag skrev :O
måste fan skärpa mig snart. men inte riktigt än.
 
ja, den som inte fattar var det fest i lördags. var hos emmas mamma först sen åkte vi in till motala, fabriken bar.
var inte så mycket folk och musiken söööööög. men det var halva priset hela kvällen så jag blev kanoners och sen dansa jag gärnet ändå :P en öl 25 kronor. woho. gjorde bort mig lite med men det är ju en annan femma :)
kom hem någon gång sen somna jag någon annan gång.

igår åkte jag till mamma och pappa. slappa som fan. blev inget baka dock.
orkade inte.

i veckan tror jag jag ska in till stan med emma och handla lite julklappar.


jobbet idag har vart skit. jag pallar inte längre.

ska kolla lite andra jobb tänkte jag. trivs verkligen inte något mer.


ska ner till tvättstugan nu.

hej då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0