slösa!!!!

sitter här och bara kämpar mig igenom junkyard. vill haaaaaa.
har hittat ett par snygga chinos som jag tror jag ska köpa. är så jävla feg att köpa byxor på nätet,
för med min big bootey vet man aldrig om det passar eller inte. men men. jag köper dom.

hittade en aaaaaaaaas snygg jacka från nikita när jag va på wallride och kollade med tom plånbok :(
det sämsta man kan göra. (ändå fick jag med mig en tröja hem :P) plus att den var undan hängd också.
försöker kolla om jag hittar den men den finns tamefan ingenstans.


semestern är slut :( och jag längtar redan till nästa.
jobbar i nio dar i streck nu sen vet jag inte hur schemat ligger till.
ett nytt jobb kanske?


nu hitta jag en tröja med. wohooo.


nä. känner inte riktigt att jag har tid här. nu hitta jag till en moda3.com

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0