BabyBlue

nu är jag änstligen med i spelet igen. var i stan idag och köpte mig en dator :)
blev en blå liten gullig sak, min bebis. så här med döper jag dig till babyblue. 

kom precis hem från klockrike. sen träffa jag johanna och några son kollade läget här inne i stan.
är massa småbarn ute och röjer ikväll för det är någon drogfri grej mitt i smeten, rocka fett heter det.

igår fick jag åke hem från jobbet tidigare för jag mådde skit. 
höll på och svimma när jag skulle gå på bussen på morgonen så mamma skjussa mig till pappa
som skjussa in mig till jobbet. sätter mig inte på bussen när jag mår sådär.
mådde bättre senare så då följde jag med johanna, hennes mamma och anna på bilbingo.
vann 800. wohoooo. passar perfekt till den usla lönen jag fick. 

btw ska jag sluta jobba helger. SÅ JÄVLA SKÖNT!!!!!!!!!!!!!
så ska jag begära högre lön nu när man få mer ansvar så då kan det nöstan va okej och jobba kvar där
ett litet tag till. har fan jobbat där ett år snart. helt sjukt. 

imorn börjar jag tio. kommer förmodligen va bajsmycket folk i helgen eftesom det var lön i veckan.
folk är ju dumma i huvudet. åker till ikano. och så går dom till oss och käkar och slabbar ner och inte plockar bort efter sig. hatar alla såna människor. hur jobbigt är det och bära bort brickan då????? slöa jävlar!!!
ska sätta en lapp på varenda jävla bord oc förklara för folk att deras jävla morsa inte jobbar där, men då skulle
väl folk tycka dt var ännu roligare och lämna kvar saker så jag skiter nog i det. hatar er ändå.

på lördag ska jag på sexparty hos elin. kanske skulle kpa mig en dildo för bingo pengarna.
börjar känna mig lite ensam nu :( . finns det inga partyn som säljer män?  skullejag behöva.
känner att en kille i mitt liv skulle va perfekt. saknar det som fan. jag är ingen singelmänniska har jag märkt.
gillar inte och va ensam :( . i lördags var jag på fest tillexempel och hade skitkul. sen tog spreiten över hela mig och jag kte hem och tjöt ihjäl mig typ för att jag kände mig ensamast i hela jväal världen. ringde till pappa och bara tjöt och tjöt och tjöt. sen tog jag en taxi till klockrike för jag ville inte va ensam. fattar liksom inte. finns det någon jävla man där ute som kan tänka sig att hålla mig lite sällskap?

snart är det september och det känns som det händer rätt mkt då.
emil och johanna flyttar, mormor och kusin fyller år, syrran fyller år, majjija fyller år, madde fyller år, JAG FYLLER ÅR och så blir det fest fest fest fest fest. det blir nog skijsigt.

oj, va mycket jag har skrivt. vem fan orkar läsa det här då?

ska krypa ner under mitt mysiga täcke och glo på teve nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0