spiderman



idag lärde jag känna min webcam. haha. det var rätt kul faktiskt :P

annars har väl dagen vart som vanligt. bara att det var mer folk idag som slabba än igår!!
nu jobbar jag bara fem dagar till sen är det äntligen helg igen. ledig, ledig, ledig :D

vill ha lööööön. hittade en ascool jacka från nikita som jag bara vill ha, vill ha, vill ha.
den här månaden blir det lite svårt eftersom den snart ör slut men får jag tillräckligt i september tror jag fan att jag ska köpa den. jag fyller ju år då också så då kanske jag får lite extra cash :D
idag har jag beställt en zip hood jacka från adidas, ganska cool faktiskt. sen för att jämna ut priset lite så köpte jag ett par trosor från svea. så där försvann tusen spänn som jag inte ens har :S .
iuf ska ja ju få tillbaka sexhundra för chinosarna jag köpte. men när dom kommer vet jag ju inte.

i veckan ska elin och jag träffas och kolla på lite jobb i norge. wiihuu. hoppas man kan dra iväg en sväng.
för där kan man tjäna lite cash :D


imorn jobbar jag 11-20 . usch, fy och blä. tråkigaste är att man är själv på kvällarna.
eller själv och själv. man har ju två vietnameser som pratar om har ingen jävla aning.
och på det sättet blir man ganska ensam. men det är bara att bita ihop och tänka att det är en dag mindre till helgen!

va ute på min balkong idag för fösrta gången på  ett par dagar och det låg döda spindar överallt. fy fan.
mamma var här i onsdags coh spruta med sånt där insektspray och det funka tydligen. mohahahaha!
men jag fick ju lite hjälp av karlsson för någon vecka sen med, hårspray och en tändare förklarar ganska mycket! :D
kill, kill, kill, kill, kill!!! hatar dom jävlarna. nu kom jag på att jag måste köpa nytt hårspray.

god natt

Kommentarer
Postat av: jennifer

usch villken bild!

2008-08-31 @ 23:47:47
URL: http://jennifermolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0