kycklingcurry

kom preics hem från elin. blev inga köp idag men jag tror fan jag ångrade mig, har ju till den 20:de på mig :P
gick förbi med eller utan påvägen hem och köpte mig en kyckling-curry. yammi mammi. tryckte bara i mig halva så den andra får bli efter jobbet imorn. man måste ju bygga på fläsket lite :P

idag har det vart ganska lugnt på jobbet. men jag hatar verkligen och va ansvarig, känns som allt går åt helvete då.
tjejerna får typ inte gå på lunch fören vid tre för att jag krånglar till det så dant. men men. jobbar min sista helg morn sen är den skiten över. fan va bra! och den andra skiten var att jag kom en timme för TIDIGT idag. trode jag började tio men så var det ju fan inte, började elva :S . det var bara sätta sig ner och t den där jävla mackan och aftonbladet och chilla.
missade en timmes sömn :( men den tar jag igen inatt :)


nää. måste sova nu. ska upp om nio timmar :/
god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0