wiihuuuu

idag har jag skrivit på kontrakt så första juli flyttar jaaaag :)
lägenheten var jättefin, tack och lov. johanna och mamma blev nästan gladare än vad jag blev när dom såg hur den såg ut. det kommer bli så jävla kul och jag är så jävla glad :)

sen gick jag johanna och jennan och käka lite sen drog johanna och jag hem till henne och
tog med filten ut och la oss på gräsmattan. man bara kände hur skinnet började fräta :)
det gillar jag.

på lördag blir det röj. ska sitta hemma hos kg och anna innan vi drar till harrys.
eller vi får se om vi ska dit för det är 21 och alla kommer ju inte in.
men med mitt umgänge så kan man alltid hitta på något annat roligt :)

nää. ska gå till johanna och kolla på henne när hon skalar potatis.

vhs (som majija skulle säga :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0