snart är sommaren här, plocka blommor och bär

alltså det här vädret gör mig så jävla glad. mindre glad blir man ju att man måste vara inne hela dagarna :/

jobbade 11-20 idag så då slipper jag jobba kväll imorn. innebär att jag är ledig tisdag, onsdag den här vecakn med :) och imorn ska jag leka med johanna och vi ska ligga ute och pressa som fan. gött.
börjar bli lite brun nu faktiskt. och det är gött som fan :)
lillelin och madde trodde jag och johanna hade vart i thailiand. haha. men det är ju bara tacka och ta emot.


helgen var över riktigt snabbt, som vanligt när man är ledig.
i fredags tog vi det lugnt och satt ute och drack lite. jag blev typ full på en öl och en cider,
men jag skyller på värmen. vi somna vid elva. i lördags var vi uppe med tuppen. klockan åtta om inte annat.
gjorde allt vi skulle göra sen låg vi ute och sola en stund sen var det bara att gå upp och göra sig i ordning för kvällen. förfest hos anna och kg. det var trevligt. sen drog vi till harrys.
det var aaaaaaaaas mycket folk =/ . det blev inget kul. var kanske där två timmar sen gick vi och käka sen skulle vi in till linköping men jag somna och vakna när vi var i motala igen. men jag hade inte tråkigt för det :D



på onsdag är det valborg. det blir lugnt. jag börjar jobba nio på torsdagen. men jag är ju inte omöjlig.




jag saknar dig ibland, men det är ju inte lustigt.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0