matilda flyttar inte in

jaa joo. fast nu blev det ju så att någon annan jävel tog lägenheten :(
ville ju ha den ju. men men. det kommer mera.

igår åkte man till johanna och emil :) . blev lite fest.
somnade halv fem imorse och det var segt som fan att åka till jobbet idag.
men det är sånt man får ta när man ska ha kul.
blir och gå och lägga sig skapligt ikväll. imorn jobbar jag 11-20 . bläää.


idag var det aaaasmycket folk på jobbet, och jag blir så jävla förbannad på folk som åker till ikano när det är femton grader varmt ute. gaaaaaaah. vem fan vill gå inne då?

imorn hoppas jag att jag kan hämta min mobil. har haft den här fula lånemobilen i över två veckor nu.
men det var ju för att dom inte kunde laga min mobil (igen) och att jag ska få en helt ny (igen) .
går den sönder en gång till ska jag BEGÄRA en ny modell.



det sista du säger är att vi fortfarade ska hålla kontakten och va vänner och det första du gör är att blockera.
jag förstår inte riktigt?



nä. ska ner till mamma och kolla på teve.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0