matilda flyttar in

på måndag får jag reda på om jag får lägenheten :)
eventuellt blir det att titta på den på tisdag. gött som fan!
mamma hiiade en som var lite mindre och lite billigare, sen ligger den såå mycket bättre.
känns ju ganska onödigt att ha en tvåa om man bor själv.

sitter hos systeryster nu. åkte hit förut :)
"du behöver inte sitta hemma och tjuta du kan sitta och tjuta här"
jag tjuter inte!! en och annan tår kom det men va fan, är det så jävla lustigt.
nu känns det såååå mycket bättre. det behövdes kan jag säga.


idag fick vi våra kockkläder. hetare kan man inte bli :)

i helgen blir det jobb. mindre roligt.
men nästa helg blir det röj som fan :P wiieee


nä. ska ut och röka lite.

LLLHHHHHCCCCC!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0