jävla bitterfitta!!!!

det är precis vad du är. hata är ett starkt ord men det är precis vad jag gör. JAG HATAR DIG!
tråkigt att amanda inte är hemma för jag hade behövt få ut min ilska på någon.
men jimmy kommer ju hem om någon timme :P

jaja, nog om det.

åkte till johanna igår sen. pallade inte att va hemma.
vi kollade på (fiasko) hockeyn och sen spelade vi lite spel.
idag gjorde vi inte skit. sov som vanligt :)
sen åkte jag till jobbet. har vart rätt lugnt idag.

imorn är jag ledig. vet inte riktigt vad jag ska göra.
amanda är ju hemma men hon sover ju säkert till två eller så.
kanske skulle ta en runda till stan. vi får helt enkelt se.



den 26:e är det sommarpremiär på harrys. kommer nog va grymt mycket folk :) wiieee.
jag dissar medifaesten. sorry!


sitter här och kollar på desperatat hemmafruar.
fattar då inte ett skit eftersom jag inte följt det men det finns ju inget annat och kolla på.

 
nä, det blir en cigg på det här.
ciao


image114


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0