jag hann ändra mig!

kalas igår då. gött moos :)
förfest hos lina sen platens.
jag blev skapligt onykter (som vanligt) .
kommer ihåg näst intill hela kvällen men jag kommer inte ihåg vad jag sa till folk. wierd!
ringde och prata med johanna nyss och hon sa att jag hade ringt ett par gånger och tjatat på vigert att han skulle komma och hämta mig :P . det är ju lite onödigt att åka från örebro till linköping bara för att hämta mig så jag blev dissad :P . fast hade han vart nykter hade han gjort det. gullig kille det där :)

men jag klarade mig ändå. klockan gick och sen gick jag hem med bröttan och peter och sov.

pappa kom och hämta mig vid två och sen åkte jag till lina och hämta mina grejer.
fick springa barfota för mina fötter hade blivit torterade av pumpsen. jag pallar inte.

skulle åkt till micke egentligen men pappa orkade inte skjutsa mig. i dont blame him.
det är det ända han gör när han är "ledig" . sitter i bilen.
åker dit imorn efter jobbet istället.

nu är jag luspank.
thank god för lön snart.


funderar på om jag skulle städa min bil. orkar jag det? jag är nog fortfarande full.
då kanske det blir lite roligare :) tråkigt att sitta inne när det är sånt här väder.

ikväll kommer mamma hem från holland. undra om hon har med sig några haschbrownies till mig :O


den här veckan är jag bara ledig onsdag :/ . sen jobbar jag helg också.
fast det är rätt bra för då gör man inte av med några pengar.

helgen efter det är det fest igen. det har var galet mycket alkohol dom senaste veckorna.
men det gör ju inget. jag lever bara livet.


nä. ska dra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0