en puss till påsk och 896:- fattigare

det var ju ett tag sist. men vem dör av det?

har vart så jävla slut efter jobbet så jag har förmodligen inte orkat trycka på två knappar.
men nu sitter jag hos micke och när är den här datorn avstängd?! =P
gubben sitter och kollar på fotboll så då får man passa på.


jaha. vad har hänt sen sist?
var ute med jobbet.. en lördag var det iallafall. gratis är gött som sagt =) och jag hade det jättekul.
kvällen slutade med att jag tog taxi hem till lilla klockrike. 496:- fattigare.
men vem vill åka hem när det roliga börjar?

i lördags var jag på kalas i motala och fira ante och elin.
var kul och träffa hanna och elin för dom töserna har jag inte träffat på lääänge =)
senare åkte vi till harrys och röjde. som vanligt.
skulle träffat johanna en stund men hon blev full och åkte hem, så jag träffade hennes gubbe istället så då gick vi till bolaget och röjde lite där =P . sen dog min mobil och jag fick inte tag på min sovplats så det blev taxi hem igen.
fick pruta lite och det blev 80:- billigare och en puss till taxichauffören (till påsk) . men 400:- blev det iallafall.

jobba dagen efter var inte lika kul!

och nu på lördag är det kalas hos lina =P . vet inte om jag ska dricka men som maria sa, jag hinner nog ändra mig tills dess. känns som man har gjort av med ganska mycket pengar på sistonde. men men vi får se.


nä. ska hoppa på micke nu.

bye bye äppelpaj




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0