boooriiing!!!!

här sitter jag. antar att jag är den ända i hela östergötland och smålands kommun som inte tittar på hockeyn.
jag har ingen lust. jag har egentligen ingen lust att sitta här heller.
vill åka till min kära vän johanna. men det går inga bra bussar, tror jag.
får väl kolla det.

imorrn jobbar jag 16-20 sen ska jag till amanda.
ska va barnvakt onsdag, torsdag.

har sagt det förut men säger det igen.
åter igen pratade jag mamma och pappa om att åka tillbaka till utila och bygga hus på våran mark där
och jag vill verkligen göra det nu. sen för att få in lite cash så kan man starta något turistaktigt, som minigolf eller nått. åker man tillbaka till sverige igen är det ju bara att hyra ut det. och varför sitta här hela livet?
åhhhhh, jag bara ser allt framför mig. så jävla underbart.
sen ska jag hitta min man där så jag kan få min mulattunge :P



nää fyyyyy. måste göra nått nu



image111

image113


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0