torsdag

det blir kort. orkar inte egentligen.

igår blev det shopping med jennan och johanna. köpte tre tröjor, ett par örhängen, ett par stövlar, 
spelet våghals ( rekomenderas ) , och lite annat småskit. ville ha ett par jeans också men hittar j för fan ingenting.
sen var man ju på systemet med ja =) . kändes konstigt att glida omkring där inne "lagligt" men det gick alldeles utmärkt.

efter stan blev det jennan. skulle åkt hem vid typ åtta egentligen men så ringde johanna och fråga om jag ville spela lite spel och ta det lugnt. så jag emil och jennan åkte upp till johanna och emil och spela löning, JAG VANN!
johanna skussa hem mig vid typ ett. 

vakna vid tio och har inte gjort ett skit. legat framför teven.
ska duscha snart sen senare ska jag till kungen. gos

imorrn är det parken =) . det var längesen man var där, så hoppas det blir kul!


nä, ska ut och hämta posten nu.
chao


Kommentarer
Postat av: Karro

Grattis i efterskott :D Hoppas att allt är bra med dig! Snart ska vi dra ihop mediafolket, bara så du vet det men jag återkommer om det så att säga :) Puss

2007-09-27 @ 18:43:22
URL: http://karrow.blogg.se
Postat av: Anonym

thanks sugar! jo, det är bara bra vettu, själv då?
jaha, men va kul =D , det är bara att du hör av dig när det är dags. puss

2007-09-30 @ 18:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0