tisdag

jahopp. då var man hemma i kalla sverige igen då =/ , det känns skit rent ut sagt! vill tillbaka till värmen igen.
veckan har iallafall varit underbar. dagarna har gått åt att bada och pressa som fan =) , sen på kvällarna har vi gått ut och käkat och tagit oss några drinkar =) . har vart as skönt att bara tagit det lugnt..
så nu har man fått lite färg =) , men jag känner mig ändå inte så brun längre.
nää, vet inte vad jag ska skriva..

imorrn ska jag på tupperwareparty hos johanna med brudarna =P , vet att jag inte kommer köpa nått men kan va kul att träffa lite folk med. och våran dator har gått sönder =/ , och min katt har vart borta en månad =/
och jag fyller om två veckor =P , och jag fjällar som en idiot =/ , och nu tänkte jag gå ut och röka och sen lägga mig i soffan =)

har ni bilddagboken så gå in på  nen1.bilddagboken.se , där finns lite bilder från resan =P



älskar dig micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0