onsdag

sitter och snokar runt lite och väntar på att tiden ska gå så jag kan gå upp till bussen.
ska in till "the big town motala" och fixa lite skit med jennan, sen drar vi nog upp till johanna och nenne?
ibland mitt snokande så upptäckte jag ( jag kanske är lite sent ute ) att vissa jävla människor får ju för fan massor med jävla pengar för att vi läser deras blogg!!? vad är det för jävla sätt då?
ska med bli en bloggnörd och lägga ut vad jag har på mig varje dag så massor med folk sponsrar mig och jag får pengar? eller inte, palla!

idag är det rätt fint ute och det ser skönt ut. men med min otur så är det väl svinkallt när jag väl går ut och dumma jag har knappt några kläder på mig alls.. men sånt som märks.

ska till kungen sen. saknar honom.
och imorrn kommer mamma och hämtar mig rätt skapligt och då åker vi till mantorp och målar.

blir ingen bio på fredag. kommer lite folk hit som ska fira mig och amanda så det får bli
bio någon annan helg, men det hinner vi.

en dag närmare till födelsedagen =D , har inte en aning om vad jag önskar mig.
pengar då såklart men mamma och pappa var tydligen trötta på att ge mig pengar =/
pengar är ju det jag behöver och vill ha.. har fan inte fått paket sen jag var en liten skitunge!
roligare att få pengar och köpa det man vill ha själv.. men men, det löser sig väll!?


nae, det här suger. ska dra!
bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0