måndag

jaa, dagarna går och det blir inte roligare för det. man väntar bara till helgerna för det är då alla är lediga.

idag har det inte hänt allt för mycket. vakna vid ett =P , gick ner och käka lite frukost och kolla på green street hooligans, det var ju ett tag sen men det var ingen skillnad den här gången.

helgen är över, går ju så fort.
i fredags var jag på ikea med johanna och nettan och skaffa grejer till johanna och emils lägenhet, det tog sin lilla tid, sen åkte vi hem till mig en snabbis och hämta lite grejer sen åkte jag till jennan. fixa till mig lite sen kom folket runt åtta kanske, sen blev det hugos. nenne och jag röjjde på dansgolvet (som vanligt) annars var allt som det brukar va där =) .
på lördags förmiddag kom mamma och hämta mig och vi åkte till mantorp för och hjälpa syrran med renoveringen, kommer nog bli en riktig drömkåk det där =P . vi började riva tapeter och måla taket i vincents rum. mamma och jag åkte hem vid sju sen runt åtta kom nenne och bäso och hämta mig sen for vi till motala.
runt tio kom vi till linus och där tog vi det bara lugnt, drack lite och snacka skit. sen kom det lite mer folk..
vid ett drog vi därifrån, vissa ville till hugos och andra ville göra annat. jag och nenne tog en promenix till jennan där emil johanna jennan och emil va. där var det lugnt. vi typ rökte och snacka skit hela kvällen..
sen någon gång kom linus och bäso upp, fulla som fan! johanna emil och nenne åkte hem runt tre och vi andra satt och lyssna på linus när han berätta om en massa snygga brudar på hugos som han hade raggat på!?
tillslut gick jag och la mig i soffan och halvsov, var så jävla trött.. jennan och emil la sig i sängen och lyssna på linus som bland annat ramla i badkaret när han skulle kissa och som sen satte sig på mig när jag låg och sov och försökte själv sova, tillslut ramla han ner på golvet och somna med en gång, ibland vakna man av att han låg och stöna och gnällde så vi får hoppas att han sov gått =) . vid halv åtta vaknar jag av att linus står upp och dricker cola, då mår ha skit och ska gå hem, hahah!

igår åkte jag och jennan upp till emil och johannas lägenhet en stund sen skussa hon mig till micke.
där blev det lugnt och vid åtta åkte jag hem.
idag skulle jag åkt in till arbetsförmedlingen och till ungdomsmottagningen men vakna inte förren vid ett och då kändes det som det blir försent. får åka in imorrn eller nått istället..


på fredag ska jag på bio med kungen =P , det ska bli mysigt.
och nästa tisdag fyller jag tjugo jävla år =D


den 28:de är det parken och det blir firande av mig =D , gött är det.
och i samma veva blir det inflyttningsfest hos johanna och emil.


nae, ska ner och ta en cigg sen ska jag gå och duscha.

cheers, mate!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0