happy birthday to me

jahopp, då sitter man här, tjugo år och uttråkad. fast tjugo år är bra skit =P
mamma ringde precis, GRATTIS!! jaja, tack mamma. och pappa sa grattis när jag kom hem vid kvart över tolv inatt.

igår var man i motala då, gjorde lite skit. var på ungdomsmottagningen och på arbetsförmedlingen.
ska gå på ett jävla möte där den andra oktober, så jävla tråkigt. men men, man måste ju.
sen efter det gick johanna och jag upp till jennans jobb och skulle fixa mitt hår.
börjar med och bleka hela håret, så nu ni folk, nu har jag vart kycklinggul i hela huvudet eller enligt mig BLOND.
haha fy fan. det var lite cool och se sig själv i blont hår. tog massor med kort för att dokumentera =)
sen la jennan i fel färg så då blev jag grön i håret stället =O , mindre kul kan jag säga..
men tillslut blev det rätt och under tiden jag satt och vänta så färga jag jennans utväxt..
haha, fy fan, nu vet jag iallafall att jag inte ska bli frisör, vilket krångel..
så nu är man ljusbrun i huvudet, typ, fast johanna tycker att jag ska slinga iblont med, men vi får se vad
"the master" säger.

imorrn ska jag johanna och jennan in till lkpg och shoppa lte =P , gött som fan!
kanske kan hitta nått åt älskling med =) och så ska ju jag gå till systemet med =P
sen ska jag lämna in en ansökan till ett jobb =P , jag hoppas verkligen att jag får det, jag tror det kan va kul där och jag är i pengar behov.. kanske inte just nu men snart när lönen och födelsedags pengarna är slut.
på tal om lönen så är jag nöjd den här månaden, trode jag typ skulle få tretusen men när jag öppna lönespecen igår stod det lite drygt sextusen =P , nämen tack..

nää. ska gå ner och käka frulle nu. men grattis till mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0