Uttråkad

* JUST NU
Klädsel: Mjukisar och T-shirt
Frisyr: Uppsatt
Låt: Kanye West - Good life
Tv: TV1000 eller nått tror jag
Vill ha: Mat
Dricka: Hmm, Cola vore faktiskt inte fel
Tråkigaste: Det här
Roligaste: Att skiten i mitt öga har försvunnit

* SENASTE PERSON SOM:
Sov i din säng: Micke <3
Såg dig gråta: Jennan och Nenne
Fick dig att gråta: Micke
Fick dig att börja skratta: Micke
Du gick på bio med: Micke, Jennan och Linus
Du gick på stan med: Systeryster
Skickade ett e-mail till dig: Jadu, det var väl någon jävla skitreklam som vanligt
Skickade ett sms till dig: Micke

* HAR DU NÅGONSIN
Sagt "jag älskar dig" till en pojkvän och menat det: Japp
Bråkat med ett husdjur? Ja, det har jag nog, min katt är rätt jobbig
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Nej, det tror jag inte

* HAR DU NÅGONSIN VARIT I
Norge: Ja
Danmark: Ja
Finland: Ja
Island: Nej
USA: Ja
Tyskland: Ja
Frankrike:  Ja typ, åkte fel och hamna där
Spanien: Nej
Italien:  Ja
Kroatien: Nej
Grekland: Ja
Österrike: Ja
Afrika: Nej
Thailand: Nej
Kanada: Nej
Bosnien: Nej
Brasilien: Nej
Polen: Nej
Belgien: Nej
Tjeckien: Nej
Turkiet: Ja

* EXTRA STUFF:
Vad är du mest rädd för: Att sitta här hela livet
Var vill du gifta dig: Isf, något fint grönområde med bara mina närmaste
Vem hatar du verkligen: Ingen, tror jag?
Kör du bil: Ja, med mamma
Har du ett jobb: Timvikare, men får ju aldrig jobba =/
Gillar du att ha folk omkring dig: Ja, tåkigt att va själv
Är du ett hälsofreak: Haha, vad är det?
Är du ensam nu: Ja, eller kattfan också
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Oftast dom som Jennan går och sjunger på och som hon har tjatat sönder

* FAVORIT
Rum i huset: Måste väl va mitt va?
Typ av musik: RnB gillar jag
Parfym: Ingen speciell
Månad: Har nog ingen speciell, men när det är varmt tror jag
Mat: Min
Dricka ute: brukar oftast dricka öl men annars är ju Rosa Pantern en favorit
Dricka hemma: Blir oftast vatten eller mjölk
Godis: Salta Bildäck
Tidning: Hmm, läser typ aldrig tidningar men måste jag välja så är ju Slitz rätt bra

* IDAG
Gråtit: Ja, av skiten i ögat
Köpt någonting: Nope
Varit sjuk: Nej
Sjungit: Ja , har rocka som fan framför datorn
Sagt "jag älskar dig": Nej, men skrivit
Velat säga till någon eller några att du älskar dem: Det kommer senare när jag pratar med Micke
Saknat någon: Ja, Micke och Vincent
Kramat någon:  Tira
Ätit: Min köttfärssås
Ångrat något från veckan:  Nää
Sårat någon: Nej



Nu kom mamma hem så nu ska vi göra varma mackor i ugnen =P , mumma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0