Torsdag

Åhh vad dagarna absolut inte går fort, finns inte ett skit och göra!

Arbetssökande som man är var jag på ett jävla möte på arbetsförmedlngen i tisdags.
Fatta inte ett skit men jag var ju tvungen, ska på ett personligt möte på måndag =/ , guud va kul!!
Men vad gör man inte för att skaffa sig ett jävla jobb.


I fredags var det parken då. Det var riktigt kul faktiskt, mycket folk.
Lördagen var slapp, satt hos Jennan och slappa till typ nio sen drog vi upp till Johanna och Emil och kolla på Ondskan och Hata Göteborg, som förövrigt är en värdelös film. SLUTA TJATA!!! 

I veckan har det inte hänt allt för mycket.
Slinga mitt hår i tisdags, men feg som jag är ville jag skölja ur det lite för fort så man ser ingen skillnad.
Vid sex åkte vi till Johanna och Emil och kollade på DH, sen åkte Jag och Jennan hem till henne.
igår käkade Jag, Jennan och Johanna lunch sen åkte jag till Micke.


Idag har jag plockat upp i rummet. Resväskan från Cypern stog kvar så jag tänkte att det var dags att plocka undan den. Måste egentligen dammsuga lite med men orkar inte =/ , det såg ju genast renare ut när man fick bort alla jävla käder som låg överallt så det kanske inte behövs!?

Imorrn är det fredag. Den här helgen ska jag bara slappa =)
Imorrn vet jag inte vad som händer men på lördag ska familjen ut och plocka svamp sen på kvällen ska förmodligen Jag, Amanda, Mamma och Pappa ut och käka mat, det ska bli mysigt.
Skulle egentligen gjort något med Micke på lördag men vi får väl ses imorrn istället =)

Nu har systeryster flyttat. Så nu är Hon, Jimmy och Vincent Mantorp-bor.
Just nu är det massor och göra i huset men när det är klart så kommer det bli jättefint.
Just nu är köket den största prioriteringen. Sen kommer Jimmys bror och tapetserar och grejar i dom andra rummen. Kommer bli strålande =)


Nä. ska plocka upp lite dammråttor i mitt rum sen ska jag gå och duscha. 

Take care now, bye bye then.


image24

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0