Spruckna byxor och bacon

Jahopp. Ännu en dag närmre helgen =D , gött!

igår var jag på Chili och snacka lite med chefen. Ska på provanställning nästa vecka =D
Blev klar där vid typ tio sen åkte jag in till stan och gick omkring lite sen vid tolv träffa jag Amanda och mormor och då blev det lunch på Ghingis, lasagne. Den var dock inte lika god som pappas.

Efter det vandra jag omkring på stan med mormor och hennes vännina.
Vi gick och fika lite och så sen åkte dom hem. Lite senare sen kom pappa in till stan och då gick vi och köpte en digital kamera till mig =D , äntligen. Sen gick vi till Naturkompaniet och jag pröva den jackan jag ville ha.
Pröva en röd =D , jättefin. Mamma har lovat att jag ska få den men eftersom den kostar tretusen så lova jag henne att jag skulle bidra med en tusenlapp.

Efter stadsvandringen åkte vi och hämta Amanda på biblioteket och sen åkte vi till Mantorp.
Var helt slut när jag kom hem vid sju. Det tar på krafterna att gå på stan från tio till fyra.
Vid tio kom Micke hit och vi käka lite se gick vi och la oss och kolla på Hot Shot höjdarna 2.

Idag har jag med vart i stan, med Micke. Mina svarta byxor sprack igår så jag var tvungen att köpa ett par nya.
Det är inte så att jag har blivit sprängfet eller så utan det är H&M kvalité och tvåhundra kronor.

Imorrn ska Jag, Mamma och Micke till Örebro och Lager157. HANDLA!!!
Dom har Naturkompaniet där också så imorrn köper jag nog min jacka, om den finns i min storlek förstors.
Men det hoppas jag annars får jag väl beställa den. Jag SKA nämligen ha den!!


Aja, nu luktar det bacon i hela huset och jag måste ta reda på varför.

Bye Bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0