Shake your thing

Sitter här och shake(ar) lite röv till Eve F. Sean Paul - Give it to me , så jävla bra.

Idag åkte jag till Jennan vid tolv. Har hjälp människan att städa köket nu innan flytten imorgon.
Och imorrn åker jag in igen så ska vi börja flytta. Fatta gött, vill med flytta.
Men det fattas ett JOBB för att jag ska kunna tänka på den saken, och vart finns dom?

Åkte hem med mamma vid fem sen har jag bara suttit här. Gått igenom min lilla lista med foks bloggar som jag läser varje dag =P , vilket jävla liv man har?! Sen har jag snokat runt lite som vanligt..

Snart är det helg! Det är det ju iuförsig inte.
Vet inte riktigt vad jag ska göra i helgen. Fredag vet jag inte, sånt som märks. På lördag vet jag inte heller än. Har två alternativ, eller tre. Antingen ska jag gå ut med Jennan, Emil och massor av hans polare, eller åka till Amanda och bara slappa, eller sitta hemma och glo?
MEN, med min så kallade inkomst så har jag egentligen inte råd att gå ut för att nästa fredag är det parken och då är det fler kändisar som ska ut så då sparar jag hellre pengarna och går ut på parken istället för på bolaget + att det är inget kul att gå ut i motala på lördagar..
Det är ju synd att jag aldrig kan gå ut nykter för då kunde jag ju gjort det.. men men, det löser sig nog.
Det är ju inte helg än.


Smack that!


Näää, vet inte vad jag ska skriva. Det ekar i mitt huvud.
Klockan är ju åtta snart. Kanske är något bra på teve.


Kan ju lägga in en bild på min pojkvän så länge =P
image33


Nää, här blir inga barn gjorda. Går ner och poppar lite popcorn och häller upp ett stoooort glas med kaaaaalt vatten och glor lite på teve.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0