Onsdag

Va tråkigt det är att bara sitta hemma och absolut inte göra någonting, men ändå orkar man inte ta sig någonstans.
Idag har jag som sagt inte alls gjort mycket. Pappa kom och hämta mig hos micke vid typ halv tolv sen har jag suttit här och glott och pluggat lite teori. Pappa började jobba två så man har vart själv också, men mamma kommer hem snart.

Funderar på om jag skulle ringa syrran och kolla ifall hon jobbar eller så. Skulle va skönt att komma iväg lite.
Tråkiga är ju att det är svårt att ta sig till mantorp. Antingen åka till Linköping och ta tåget till Mantorp eller åka till Motala ta bussen till Mjölby och ta tåg därifrån, då låter ju andra hållet mycket snabbare, men palla!?
Var dom tvungna att just flytta till Mantorp?


Idag kom Tira hem btw. Undra vart hon har vart i sex veckor?

Har blivit lite krångel med resan till Alex nu med =/ . Men jag hoppas allt löser sig så att alla kan åka.
I värsta fall åker Maria och jag själva.


Har tagit hem nintendot från Micke nu så man kanske skulle koppla in det och lira lite SuperMario =)
Aja, vi får se vad som händer.

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0