Nikita

image34


image35




Alltså fan jag VILL HAAAAAAAA!!!  PAPPAAAAAAAAAAA!!!
Hatar att inte kunna säga att jag har fått lön och kan handla =/ .
Kollade mitt konto och har 1.500 kvar från min lön + 2000 i kontanter. allt jag har tills jag hittar ett jävla jobb =(
Fast är ändå rätt stolt att jag ha kunnat spara. Det brukar inte va min bästa sida.

Ångra något så förbannat mycket att jag köpte den senaste nikita tröjan. Den är för kort och sitter som en påse skit på mig, 700 spänn åt helvete!!!! Kunde jag nästan haft råd och köpt nått av dom här plaggen istället.
NU MÅR JAG SKIT!!!!!
Någon som vil köpa den kanske? =D


Ska betälla hem min digital kamera när pappa kommer hem. Så blir jag lite glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0