Måndag

Åhh, nu äntligen har pappa vart och köpt en ny skärm så nu kan vi använda vanliga datorn igen och jag kan gå tillbaka till mina vanliga vanor =P
Började med att rensa bort massa skit från hårddisken så datorn blir lite kry igen, sen var det bara att börja ladda hem all musik man missat under tiden.

Idag har jag vart på möte på arbetsförmedlingen. Det gick bra. Vi kom väl inte fram till så mycket mer att jag ska söka så mycket jobb som möjligt och att jag ska ringa till Attendo och säga att jag MÅSTE få jobba lite, need money.
Efter det gick jag till Jennans jobb och satt där med henne till halv sex. Det är tur att jag dyker upp lite då och då så hon får lite sällskap när hon ändå inte har några kunder på ett par timmar =)

Jag och Jennan gick en runda i stora staden på hennes lunch med. Gick in till Lindex där jag skulle köpe ett skärp och fråga om en.. ahh, kofta typ!?
- " Du, har ni en sån här.. ahh, typ kofta eller kanske är den stickad, tjock sak, med knappar såhär ner i typ brunt, svart och beige tror jag?
-  "Öhhhh.."
- " Fattar du vad jag menar?"
- " Nää!!? " (Borde hon det?)

- " Nähä!!!, men jag har ju sett en sån i en annan butik ju, men aja, hej då! "

Vet ni eller?


Imorrn, om det är fint väder, tror jag att jag ska tvätta min bil. Pappa håller på att tjata hål i huvudet på mig att den är skitig, jo tack, JAG VET! Men ska du ändå fixa bromsarna på den så är ju du i vägen.. Titta så det gick nu.
Vi får väl helt enkelt se om jag tvättar bilen imorrn eler inte.
Senare sen ska jag till min älskling <3 , och så ska jag hämta min snygga nikita-tröja som jag beställde i torsdags =P , kommer bli perfekt.


På fredag ska Jag, Lina och Maria åka till Klaar och Gislaved =)
Det ska bli så skönt och komma iväg lite och umgås med mina andra tjejer =) , det händer ju inte för ofta.
Jag längtar.



image26


Här är förövrigt ett jävligt snygg bild på mig och min älskling för tre år sedan, på min 17-års dag.
mohahahah..



image27


Och här är min nikita tröja jag ska hämta imorrn =D , jag tror jag kommer synas.



Nää. ska gå ner och chilla lite med pappsen.
Bye



 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0