Jobbiga grannar och Bonde söker fru

Måste sitta här och underhålla mig själv lite grann. Min trevliga granne är nämligen här =/ , pallar fan inte alltså.
Det knackar på dörren.
; Kom in!
;
Tattaaaaa.. ( vadå bög! )
; Hej Tomas ( suck! )
Kommer hit halvfull och bara; "jag fyller år idag" och sätter sig och blir ännu mer full. Och självklart börjar han snacka om sitt gamla liv, bla bla bla.. Det är ju som vanligt!
Skulle ju titta på Bonde söker fru men hörde ju knappt någonting för att han sitter och babblar.
Funderar på att lägga mig i sängen och kolla på en film eller nått istället. Palla sitta med honom och nu ska pappa kolla på fotboll också.

Idag har jag iallafall inte gjort ett jävla skit. Gick upp halv tolv och käkade lite frulle, satte mig framför teven och kolla på Rachael Ray sen gick jag och städade övervåningen. Vid två satte jag mig och kolla på en film, det blev Chocolat. Pappa kom vid typ halv tre och sen har jag bara slappat.
Matmamma som jag har blivit lagades det ju lite mat också, blev kassler, ris och en påhittad sås. Den blev faktiskt god.

Vill att mamma ska komma hem så man har någon att umgås med. Hon hade tydligen någon konferans så hon skulle komma hem senare.

Imorrn ska jag hjälpa pappa att plocka vindruvor från växthuset så han kan göra vin. Sen ska jag till Micke.
Och snart är det helg =) , alltid lika skönt.. Micke och jag kanske skulle gå på bio någon kväll. Vi har ju sagt så många kvällar att vi ska göra det med det blir ju aldrig.

Igår var jag barnvakt åt Vincent. Vi var i lekparken i trädgrådsföreningen. Han älskar det verkligen.
Åkte rutchbana och gunga i flera timmar =P , dingondill som han säger.
Ska väl översätta för er som inte förstår Vincentspråk; En gång till

Amanda kom vid typ tre så tog vi tåget hem till Mantorp sen åkte vi ut hit och jag lagade
min berömda köttfärssås =P . På kvällen blev det chips och film, kollade på Just like heaven,
den är faktiskt rätt bra, han är ju iallfall rätt snygg.


Wyclef Jean Feat. Akon, LilWayne & Nia - Sweetest Girl
Bästa låten just nu. Yeah!


Nä. Ska väl ner och poppa popcorn och ringa Micke the man eller nått.
Ciao

Älskar dej mannen


Kommentarer
Postat av: Matilda

Både Chocolat och Just like heaven är underbara filmer.. Ha en trevlig kväll..

2007-10-17 @ 21:31:54
URL: http://mattieblanchard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0