Gislaved in my heart

Haha, vilken helg. Det måste verkligen göras om.
Tänkte skriva lite om våra upplevelser fast dock inte mycket som maria, det orkar jag inte, tror jag =D

Helgen har iallafall vart skitkul. Har vart jätteskönt att få komma bort lite.
Från början hade man ju sina fördomar om Gislaved men det var faktiskt en riktigt mysig liten håla.
Första kvällen gick åt att snacka massor med SKIT och ta några cider. Gött som fan. Tacos käkade vi också.
På lördagen åkte vi till Värnamo för att kolla läget och Alex skulle handla nått att ha på sig till kvällen.
Vi fikade lite och snacka om hårspray och marias muskler, hahahaha, det var fan roligast av allt.
Folket på fiket måste ju trott att vi var dumma i huvudet men vem fan gör inte det?
Senare åkte vi bussen hem och där pratadedes en hel del med, men så skönt att få prata ut sig lite med folk som förstår, ellerhur tjejer? =P , mohahaha.

Kvällen kom och alkoholen flöda. Emil lagade kött och bakad potatis och det var jättegott.
Alkoholen flöda ännu mer och kareoken sattes igång, Alex var seriös som FAN! , haha.
TIllslut kom hyresvärden och det var så jävla roligt. Jag, Maria och Alex står i dörröppningen och verkligen asgarvar.
Maria kissar nästan på sig. Han måste också trott att vi var dumma i huvudet. Tillslut stängde Alex ut sig med honom och dom kunde prata ostört.
Vid typ elva skule vi dra. Tog sin lilla tid för Alex fick inte på sig sina stövlar, haha. Emil var galen.
Tillslut kom vi iväg och vi åkte mot S2. Där inne började vi med att röjja på dansgolvet.
Kändes så jävla skönt att INGEN visste vem man var. Man kunde bete sig hur som helst om man ville.
Sen träffa vi idol-Danny och han förståg nog innan vi ens öppnat munnarna att vi var dumma i huvudet.

- Vi låtsas som vi inte känner igen honom, då kanske han blir intresserad.


Som att han skulle bli intresserade av tre nötter som oss + att Alex fick det att låta som att jag och Maria var helt sålda på honom, haha.
Fråga honom tillsut vad fan han gjorde i Gislaved? det visste han inte. Samma här, sa jag.
Sen drog vi.

Jag blev ju lite mobbad där tillslut också men dagen efter kunde man bara skratta åt det.
Och allt annat med =D


Har iallafall kommit fram till att detta MÅSTE göras om igen. Har inte haft så kul på länge.

image28

image29

image30

We look so good together.



Träffa älskling idag med. Saknat min lilla flodhäst <3

Bye



Kommentarer
Postat av: maria

hahah fy fan vad jag garvar när jag läser det här!!! =) vet du vad jag hittta i min väska i morse när jag packa upp? hotellkvittot. haha idioten har lagt ner det i MIN väska, säkert för att visa hur mycket han peja ;)

2007-10-15 @ 19:48:41
URL: http://nandin.blogg.se
Postat av: kurden

Haha, nää, vilken mupp, hur mycket hade han betalat då? hoppas det var svinmycket =D

2007-10-16 @ 10:41:37
Postat av: Emma, såklart!

Haha MAtilda, hur full är du på en skala mellan 1-2 på den här bilden ;) Haha sköning!

2007-10-31 @ 17:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0