Girls of the Playboy mansion

Åhh, klockan är tolv. Har kollat på mina vanliga kvällsprogram. DR90210 och Girls of the Playboy mansion. Skratta om vi vill men har fått nått beroende av dom =D. Tänkte jag skulle gå och lägga mig men jag är ju inte trött, finns inte så mkt och göra nämligen. Men det blir väl att jag sätter på en film som vanligt.

Helgen är över. I fredags var jag med Jennan och Emil, vi kollade på film, 1408. Den var helt okej.
Tycker inte om "skräckfilmer" egentligen, jag blir ju aldrig rädd =( . Jag är härdad som mamma sa.
I lördags åkte jag, mamma och pappa till Amanda. Jag och Vincent chilla med chips och den galna professorn medan dom andra kaklade och målade för fullt.
Johanna och Emil kom och hämtade mig vid sju. Emil var fyllechaffis på kvällen och körde runt på massa nötter och jag och Johanna körde egen bil. Hände inte så speciellt mycket. Blev stoppade av snuten och Johanna skulle fått böter för nått som inte ens var olagligt, konstig jävel! Men det löste vi.
Senare stog man typ vid McDonalds med tretusen andra nissar, som man gjorde i äldre dagar. Alltså vilket jävla pack. Folket i Motala kommer aldrig har något annat för sig en att åka runt på "stan" och hänga vid McDonalds med sina Volvo 740. Haha, men det har ju sin charm.
Fick sedan höra lite skvaller från kvällen. Det ända man kan göra är att säga;
DU ÄR JU DUM I HUVUDET!! Har inte gjort dig ett jävla skit.. Det var ditt val!!

Vid två så ville lite folk åka till max och käka. Precis då skickade Micke meddelande och ville att jag skulle komma, så då skjussade dom dit mig när vi var påväg till Linköping.
Somnade vid fyra och det blev en godnatts sömn =P

Idag har jag varit osocial och jävligt trött. Mickes systrar med familj kom och käkade middag och jag kan tro att jag var jävligt tråkig. När dom hade åkte gick jag upp och löste korsord sen somnade jag =)
Mamma kom och hämtade mig vid sex sen har jag bara tagit det lugnt och tjänat lite cash =P
Sålde nämligen Playstationet till Johanna och Emil för en slant. Vi använder det ändå aldrig så det behöver ju inte stå där och damma.

På torsdag ska jag och mamma till Lager 157. Gött som fan ska det bli. Ska handla en massa, om jag hittar nått förstårs. Annars i veckan så blir det nog lugnt. Micke och jag tänkte dra in till stan någon dag och kolla läget lite.
Ska passa på att kolla på en jacka jag vill ha med =P . Gööööött.

På fredag är det parken. Ska bli kul. Johanna jobbar ju tyvärr =( , men eftersom hon jobbar på parken så får man ju träffa henne ändå, och det ska bli hennes uppgift att göra oss fulla(re) =P
På lördag kan jag gå ut igen om jag vill. Klart jag vill för Klaar kommer ju hem då =D
Men så va det ju det där med pengar =/ , men det är ju inte helg än, man kanske har råd ändå tillsut.


Aja, ska gå och lägga mig och kolla på film. Blir väl Gisslan tror jag. Det är den filmen som jag bara sätt en gång.



Har även hittat en NY bild på min beloved Abby. HIttade henne på MySpace men hon har inte vart inloggad på ett år snart =( , lite synd. Det är nog mycket som har hänt på sex år. Skulle va kul och prata med henne.
Hon har iallafall vuxit till sig lite =)




God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0