Finns folk till allt som sagt..

Alltså det är ju helt sjukt vad det finns för folk i detta land. Efter mycket snokande så hittade jag världens snorunge som lever lyx, 17 år. Haha, stackars människa alltså.
Folk blir som tokiga efter att hon gjort ett "klantigt" inlägg där hon skrivit något hon inte borde.

"Mjukis är aldrig snyggt!! aldrig aldrig aldrig! trashigt trashigt och trashigt! jag föraktar människor som väljer att ha det i skolan. Antingen har de inte råd till riktiga kläder eller så har dem ingen smak alls.. fy
Mina föräldrar skulle aldrig tillåta mig ha det.."


Och här är en brud (av många) som har kommenterat "mjukisbyxdebatten"

"Håller med dig! Bara äckliga fjortisar och bidragstagare som springer omkring i mjukisbyxor... Dessutom är det allt annat än smickrande, alla är fula i mjukisbyxor!
Det roliga är att många tjejer sminkar sig, sätter på sig en okej tröja, söta ballerinaskor och sen mjukisbyxor till det!?! Om man orkar sminka sig, välja en fräsch tröja och sätta på sig riktiga skor - hur fan kan man INTE orka sätta på sig riktiga byxor?! Jag antar att det är pga att man tycker att det är snyggt med mjukisbyxor... Haha...
Jag får inte heller ha mjukisbyxor för mina föräldrar, min mamma betalade inte ens min "mjukisdress" för att hon ansåg att det var slöseri med pengar... Hon bidrog sedan med hälften av pengarna om jag lovade att aldrig ha på mig det annat än hemma/när jag är ute och tränar."

   


Är det bara jag eller verkar hon va lite konstig???

Jag var bara tvungen att lägga upp lite här!




Jao, idag är det fredag. Får se vad som händer och sker.
Ska ner och käka min stroganof nu =P

Bye bye






Kommentarer
Postat av: Sven-GØrel

In my opinion everybody should be allowed to make their voice heard, speak their mind and be who they are. If you don't like a certain piece of clothing, then fine, say whatever you want to say about it, be open to other peoples opinions and the world will become a better place to live on. Peace.

2007-10-26 @ 15:15:10
URL: http://svengorel.blogg.se
Postat av: Anonym

hon har sin åsikt, jag har min.
peace out!

2007-10-26 @ 17:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0