Bored, as usual!

Åh vad jag bara älskar att sitta hemma och absolut inte göra ett SKIT!! =/

Har pluggat lite jätterolig toeri, gick bättre den här gången iallafall.
Men önskar att man va rik så man kunde åka iväg på en sån här.. Ah, ni vet va? Hjärnsläpp!

Helgen är över. Har vart skitlugnt.
I fredags åkte jag in till Jennan och va med henne och Emil. Vi gjorde absolut inte ett skit.
Eller, dom låg och kladda på varann hela kvällen och jag typ kolla på, eller lyssna ska jag väl säga. Skitkul!
Kunde lika gärna vart hemma.
I lördags åkte mamma och jag till Amanda en stund sen åkte jag till Micke. Vi hyrde film och käka popcorn.
Igår kom Amanda, Jimmy och Vincet hit så vi lagade soppa och varma mackor sen umgicks man lite med dom.
På kvällen käkade jag SMÖRpopcorn och kkolla på The Beach. Den är fan rätt bra..

Igår satt jag och läste min Atlas. Kollade på alla ställen jag ville åka till.
Mamma sa att hon och jag kunde åka till Indien. JO, men varför inte?
Vill åka till något ställe med turkost vatten, vit strand och inga turister, vart finns det stället?

Idag har jag inte gjort ett skit som sagt. Vaknade vid typ tolv sen kollade jag klart på Tio orsaker att hata dig.
Han är ju så jävla snygg =P

Mamma kommer väl hem snart.

Funderar på om jag skulle åka in till Jennan, tror hon var ledig morrn?
Vad ska jag göra hemma liksom?


Blaaaaaaaaaaa, vad tråkigt.

Ska ner och käka lite soppa och ringa Jennan.
Ciao


image32

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0