Bajs i bastun

Jahopp. Då sitter man här igen. Vaknade för en liten stund sen, ska ner och käka lite frulle snart.

Vad händer idag då? Skulle åkt in till Jennan egentligen för jag lova henne igår att jag skulle städa hennes lägenhet, men har inga pengar till bussen =/ . Igår flyttade vi iallafall. Sen var det bara att börja packa upp alla grejer.
Det mesta var ju till köket, som hon knappt något har längre. Men det kommer bli jättefint sen när tavlor och hyllor kommit upp.

Mamma kom och hämta mig vid fem sen åkte vi och hämta Micke sen for vi hem till Klockrike.
Här blev det lite bakning och sen te och smörgås framför teven.
Vid nio gick Micke och jag och la oss och kollade på Just like heaven, eller han somna men jag kollade på den igen.


Pappa slutar två sen ska vi till Borensberg och hämta mig legg, ÄNTLIGEN!

Aja, ska ner och käka frulle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0