Snö snö snö

Sitter här och glor. Jobbar fyra till åtta idag.

Igår var det första "jobbdagen" då. Den gick väl hyffsat.. Man hinner ju aldrig sitta still eller andas på det där arbetet iallafall, men där väl så jag vill ha det?
Vi får se hur det blir efter dagens arbete, om jag ska jobba vidare eller om jag ska söka vidare.


Snart är det helg igen. Vet inte riktigt vad som händer än, kanske skulle ut i Linköping.

Förra helgen var det parken. Det var la skoj. Emil kom och hämta mig och Jennan vid ett sen drog vi till
Med eller Utan, kvällens höjdpunkt =P
I lördags lekte jag med Emil, Jennan och Johanna. Vi spelade Buzz och Guitar Heroes och drack lite vin och så, sen vid tolv åkte vi in till Linköping och skulle träffa Macke och lite folk. Det sög så vi åkte hem igen..

I söndags vart det slappa sen vid sju skjussade Johanna och Emil hem mig.

Usch, idag var det ju snö ute ju =/ , det gillar jag inte.


Nae, ska ner och fixa lite käk innan jag drar.

Auf Wiedersen



image37

image38

image39

image40

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0