Palla Prison Brake!!!!!!!!

Är så jävla trött, ska lägga mig snart och då ska jag sprattla massa med mina ben som jag alltid gör när jag tycker det är så skönt att få gå och lägga sig =D

Idag har man jobbat 11-16 . Stog i kassan hela dagen, as gött! Står hellre där än och gör det andra, men får väl hoppas det blir lite blandning med. Kom hem strax efter fem sen har jag bara slappish.

Imorrn är jag ledig =)
Pappa och jag ska till Motala och fixa lite grejer. Mitt abonemang gick ut i lördags så det ska vi säga upp sen kanske man åker och tittar på lite nytt =P
Ska försöka fjäska till mig en Sony Ericsson W910i. INGETING ÄR OMÖJLIGT!

Sen vill jag åka förbi och köpa en julklapp till Vincent. Såg att dom hade Nicke Nyfiken - påslakan
på Jysk så jag funderar på om jag skulle köpa det, han gillar ju den lille grejen.
Själv vill jag ju ha Ahlgrens - pålakanet eller Zoo, så jävla fränt =D
Önskar det fanns med Hitta Nemo, då hade jag köpt det <3


Nu när vi ändå är inne i diskussionen, Prison Brake!
Ahhh, blir tokig!! Vet inte om jag pallar längre! Dom kommer ju för fan inte komma någonstans någongång juuuuuu!!! Och Sara är säkert inte död!
Har missat lite avsnitt då och då och jag tjuter ju inte som jag gjorde förr iallafall.
Dock vill jag inte missa ett enda avsnitt av Cityakuten!

Imorrn efter åkturen hälsar jag på Johanna och leker lite med henne. Skulle vart med Jennan med men Emil kommer hem imorrn och palla va med dom när som inte setts på en vecka. SKULLE INTE TRO DET!!!
Undra om man själv va sådär när man va nykär?


Neee, ska gå och lägga mig nu.
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0