My girl wants to party all the time

image50


Just nu vill jag bara massa CAAAAASH!! Kommer va fattig ända fram till Januari =/ , då jag föhoppningsvis får min första lön. JAG MÅR SKIIIIIIT!!!! Vad fan ska jag göra tills dess då? Sitta hemma varenda jävla helg och bara höra hur kul alla andra har haft det under tiden. Annas kan jag ju jobba? Missar förvrigt Jennans 20års firande då jag jobbar =/ Men det händer väl inte mer än det brukar göra..

Idag är det torsdag, det betyder att det är fredag imorrn =D . 
Idag har jag vart hos Micke fram till tre. Där slappa man bara lite och umgicks med La Familia.
När jag väl kom hem somna jag i soffan =)

Imorrn ska jag till Johanna, vet inte riktigt vad vi ska hitta på. Blir nog rätt lugnt.
Är ju Harrys men som sagt, jag är fattig! Jag klarar mig nog ändå..
På lördag ska på Babyshower för att fira Mekler, som inte kommit ut än. Får se hur det blir..



Har fått någon jävla uttorkning eller nått, kliiiiaaaar som bara faaaaaan!!!


Vet inte om jag skulle va barnvakt imorrn? Då är det dags och ringa och säga det kanske.
Får ringa och höra med systeryster. Pappa får skjussa mig i morgonbitti isåfall.
Kanske skulle kräva en slant för allt man hjälp till med. Målning och barnvakt är krävande.



Nae, nu luktar det kyckling med tzatziki, måste undersökas =P


Pill & Pull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0