Köra bil och städa rum

Idag ha man vart olaglig. Jag gillart =D
Var ute och gasa i min pärla nyss. Haha, så jävla rolig bil och köra då..
Nu måste den bara städas och besiktas och lite till sen är det bara att köra skiten ur den.
Ett körkort måste man ju skaffa med, men här på landen kan man få köra lite ändå =P
Vi har ju grusvägar som måste användas..


Håller annars på att städa mitt rum. Var väl typ ett halvår sedan eller nått =D

Imorrn ska jag på provanställning på Chili. Jobbar tisdag och onsdag sen får vi se om jag trivs och om dom trivs med mig. Ska va så jävla äckligt överdrivet trevlig dom här dagarna =P


Nää, nu måste jag fortsätta städningen.

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0