Fuck off and die

Sitter och snokar, soooom vanligt. I like it!
Hittar väl egentligen inget kul men ändå..

Idag har man jobbat då. Började nio =/ . Fy fan säger jag bara!!
Jag tackar gud att jag kom in i den rätta veckan då vi har praktikanter som man kan ge lite jobb.
TACK FÖR HJÄLPEN!!
Jag fattar inte hur man ska hinna allt själv, men det är bara och lära sig för snart är dom borta.

Slutade fyra och då gick jag en svän på Ikano. Gick till Gina Tricot och kollade på en sån där hänglseklänning
för 199:-  JAG HATAR OCH INTE HA NÅGRA PENGAR!! Och 199:- är ändå inte särskilt mycket pengar.
Jag mår skit!

Kom hem strax efter fem och såg att jag hade fått post. Vägverket hade satt in 180:- kronor på mitt konto =D .
Fatta 180:- spänn.. Nu har jag ändå liiite mer pengar =) . Sen går jag ju och tänker på att mamma ska ha 1000:- av mig för jackan =/ , det suger. Kanske kan fjäska tillbaka dom =P


Skar mig idag på jobbet =/ .
Jimmy kom och sa;  "Ta den här kniven Matilda, den är mycket vassare"
Jo tack, jag märkte det. Blödde som ett svin. Ont gör det =/ 
Men "shit happens" som min gulliga pappa alltid säger.


Ska gå och lägga mig nu. Är egentligen skittrött men vet att när jag väl lägger mig så kan jag inte sova.
Tänkte jag skulle kolla på Die Hard 4.

Imorrn jobbar jag till fyra sen åker jag till Jennan. Blir väl ett par cider kan jag tro =P
Pratade lite med Linus förut med så det kan hända att man vandrar till en liten fest, men det får vi se imorrn.



God natt




image52

image53





Kommentarer
Postat av: mari

alex är så jävla ful på den där bilden. haha och gud vad lina ser annorlunda ut.
ska till alex imorn btw, ullared på måndag =)

2007-11-23 @ 10:29:35
Postat av: Anonym

gött du hart då =). Hoppas ni får det kul.

2007-11-24 @ 18:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0