Chili con carne

Jahopp. Då har man jobbat i två dagar och jag är ledig imorrn =) fyy vad skönt.
Ska sova så länge jag bara kan..
Försov mig i morse så pappa fick skjussa mig till Ikea, vet inte om jag gjorde det lite med flit =P
Torsdag börjar jag nio, ska bli trevligt och se hur det kommer gå =O

Går ganska bra och jobba där tycker jag. Känns skönt nu när man börjat lära sig vad man ska göra och så.


I helgen var det lugna puckar. I fredags var jag med Johanna, Jennan, Emil och Emil vi kollade läget lite på stan och drack lite. Fick så jävla ont i huvudet senare på kvällen så vi åkte hem rätt skapligt.
I lördags var jag på Babyshower hos Jeppes syrra. Det var trevligt, kul och träffa Lina iallafall =) och vilken kula du fått.
Snart kommer lilla Melker pluppa ut =P . Pappa och mamma kom och hämta mig vid halv tio sen när jag kom hem så var Johanna, Jennan och Emil här så då åkte vi in till Motala igen. Där slappa vi galet och jag halvsov i soffan till tre sen gick jag och la mig.
I söndags åkte jag till Micke en stund sen kom mamma och hämta mig.

Imorrn ska jag sova lääänge sen ska jag till Micke.


I helgen vet jag inte riktigt vad som händer, blit nog ganska lugnt då med.
Johanna jobbar ju så henne kan man ju inte träffa, men jag får leka lite med Jennan, och sen ska
jag förmodligen träffa Micke någon dag med.
Helgen efter fyller Jennan 20. Jag jobbar då så jag kan inte vara med på några kalas inte =/
Men det får vi ta någon annan helg =D


Ska ner och käka lite nu.

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0