Bowling och bildäck

Ny vecka =/ . Vill alltid ha helg.
Börjar jobba nästa vecka och har schema för två. Hoppas allt kommer gå bra.

Helgen är över som sagt.
I fredags åkte man till Johanna vid två och slappa lite. Åkte hem vid åtta och så kom Micke vid nio.
Blev lite tv som vanligt.

I lördags åkte mamma och jag in till Linköping vid tolv. Jag var tvungen att åka till systemet innan det stängde.
Vid halv tre tog jag tåget till Amanda. Där slappa vi lite och så.
Vid sju tog jag tåget tillbaka till Linköping och träffade Klaar på stationen, sen var det bara att ta bussen till Maria =D
Där blev det lite förkrök med Klaar, Maria och Karro, yeah!
Vid tio drog vi ner till stan och gick till en polare till Maria, där Ewe också var, så där satt vi och drack lite mer sen vid elva gick vi till bowlingen, där vi också mötte upp Malin.
Var skit längesen jag spela bowling så det var riktigt kul. Var skitdålig men jag skyller på att jag var lite onykter =P
Klaar vann, jag kom tvåa och sist Maria.

Tills sist gick vi ut, blev BK. Var asmycket folk, eller så var jag bara lite för dragen just då.
Den sista timmen rockade vi på Schlagergolvet, med alla gamlingar =D , sen efter det blev det hackepi.
Jag hoppade över fyllekäket även fast jag så gärna ville haaaa, kände att jag hade gjort av med mer än vad jag skulle gjort =/ . Kom hem till Maria vid fyra, då var det bara bums i säng.

Vaknade halv tio och strax innan tio vandrade jag ner mot resecentrum. Svängde förbi McDonalds med för lite bakfyllekäk =P . Kom hem någon gång och senare kom Syrran och alla för lite käk och så.
Jag hängde med dom hem och så har jag vart barnvakt i två dagar. Har vart slappt.
Det är skönt att Vincent börjar "klara sig själv" för då kan jag sova medans han håller på =D

Idag ska jag till Micke, får se när det blir. Ska förbi Östenssons med när jag är i Borensberg och köpa godis, är så jävla sugen på bildäck och dom är dom ända i hela Östergötland som har bildäck, känns det som.

image41

image42

image43

image44

image46

image47

image48

Sen efter den här bilden slutade min kamera fungera =/
Jävla skit..


Men efter lite pill dagen efter fungerade den igen så då tog jag ett kort på Amanda och Vincent när dom var hos oss på Fars dag.

image49


Nää. Ska ner och käka lite och sätta på pelletskaminen, sviiinkallt!!!

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0