alksfnldeghisldkgbv

Jag skulle sovit lääänge idag var det bestämt, vaknade vid halv elva men det får duga.

Gick upp och satte på datorn med en gång för jag tänkte att jag skulle va lite duktig och göra lite teori efter frukosten. Fastnade som vanligt framför teven och Girls of the Playboy Mansion =D


image51


Nu sitter jag här och har säkert suttit här i en timme eller nått, har inte gjort ett skit av teorin.
Orkar egentligen inte men ska göra några frågor iallafall..
Det pratades om att gå och duscha också, men det har inte hänt än.


Fy fan vilket tråkigt väder det är =(  ,känns som klockan är fem eller nått.


Nä, ska väl fixa med lite grejer då.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0