torsdag

men för min del är det redan helg.

försöker sitta och plugga körkort men vad fan.  var mer peppad förut men nu orkar man bara inte.
måste plugga till teorin som snart är dags.  får se hur det går.

ska åka till micke sen.  ska först in till motala och byta buss till borensberg =/
men det är sånt man får ta när man bor i bushen.
imorrn åker jag in till stan och möter emma sen far vi till motala.  är ju harrys men det skiter vi i den här månaden.
tänkte att vi skulle ta det lugnt för en gångs skull och chansa på en vit helg,  iallafall jag!
ska nog titta förbi johanna och emil en stund,  kan bli trevligt!

på lördag vet jag inte riktigt vad som händer.  ska till micke senare sen iallafall.





igår spelade vi in en reklamfilm i skolan.  haha, så jävla kul!
pripps pure; gör dig beroende, nu!


tänkte om jag skulle ner och göra mig någon god frukost.
en god ost-toast, eller ägg och bacon?  äsch, vi får se.




- "mamma, varför har jag fått chackballe för? HORA!"
- "jo, det är så lillebror, vi injicerade amfetamin i ditt öga imorse, det är därför du har chackballe"





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0