söndag

jahopp. då var helgen slut då!

fredag. emma och jag hade bestämt oss för att ta det lugnt. slutar med fylla och fest på harrys, som vanligt!
men det gör inget =) . förfesten ägde rum hos johanna och emil, skönt att träffa lite annat folk än dom gamla vanliga hela tiden, man tröttnar ju ibland. där var det trevligt. var några lustiga människor där som man sett sen tidigare.
om jag säger såhär; trancebruden från platens och plaza? hon med stora skor och dom vidaste byxorna eller typ inga alls. HON var där! och hon påstod att hon kände igen mig!? men så säger hon säkert bara för att hon vill bli min vän, men det får hon inte. vi drog från dom vid typ elva och åkte jag emma och karlsson hem till jennan för och kissa och dricka lite till, och så ska vi ju inte glömma att karlsson sniffa vitpeppar och ramla ner i badkaret, haha!
vi drog till harrys innan tolv någon gång. där inne var det dans för fulla muggar =) , det var ett tag sen.
sen om man blev varm var det bara att ta "tre steg åt vänster" så stod man ute i spöregnet och dansa istället.
man såg ut som en blöt hund när man kom hem. då hade vi ju vägarna förbi med eller utan också såklart.
kyckling/curryn var efterlängtad =P


lördag. vaknade någon gång. jennan var som vanligt inte hemma. emma och jag var jävligt snälla och städade hela lägenheten, och då ingick också spisfläkten, vill inte veta vad den innehöll =/
det tog sin lilla tid och jennan kom hem vid typ två eller nått. runt fem började emma och jag laga tacos och sen vid sex så käka vi. det var mumma! så jennan fick en lyxdag med städad lägenhet och mat på bordet utan att lyfta ett finger =) , men det händer inte igen, haha!
kvällen blev den slappaste på länge. vi kolla på eurovisionsong contest som var ett jävla fiasko. allt går ju bara ut på att bli den bästa "grannen" . sen vid tolv åkte jag hem till min snuff. det var första gången igår som jag var ute.
det var riktigt skönt faktiskt!


idag har jag inte gjort allt för mycket. sovit och kollat på teve hos micke, sen vid fyra åkte jag hem för vincent var här =) , min lilla grisekno.

har pluggat lite idag med för snart gäller det, kommer säkert gå åt pipan med det kan vi ju ta då!
ska va hemma från skolan imorrn iallafall och sitta med bonniers hela jävla dagen.
vill ju ut och åka i mitt lilla exs =P



nää. ska ner, kanske ta en cigg, lägga mig i soffan och glo på porrfilm eller nått!



älskar dig micke, alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0