måndag

jag känner för att ta studenten imorrn så man slipper gå till den där jobbiga skolan där man inte gör ett skit iallafall!

idag försov jag mig och kom till skolan vid halv ett. lämna pengarna till mediafesten till fredag sen gick man omkring och glodde lite. imorrn ska jag iallafall försöka gå på alla lektioner!

åkte till micke vid halv tre. det blev lugnt där.. jag var trött och tråkig idag! förlåt älskling.

jaha, på fredag är det mediafest då! jag hoppas verkligen att det blir kul, men det blir ju vad man gör det till =)
maria är iallafall glad att mattias kommer =P , haha!



nää. jag känner inte för det här idag.



I ain't ever had nobody show me all the things
That you done showed me
In a special way I feel when you hold me
We gon' always be together baby
That is what you told and
I believe it cuz I ain't never had
Nobody do me like you








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0