torsdag

försov mig idag. och nästa buss går när jag har slutat, känns onödigt.
skulle redovisat ett arbete idag men får göra det imorrn eller nästa vecka!

i tisdags var jag och fika på steves med alex karro och jessie, det var mysigt =)
sen åkte vi till folkunga och kolla läget, det va någon slags underhållning där typ, skittråkigt!
efter det åkte karro och tiggde pengar sen drog vi till 55:an och drcka cider. sen åkte jag hem och sov!

igår lekte jag med emma och jennan. vi drog till ikano och kolla läget men det sög där så vi åkte till max och blev fetare istället =) , det var gott. sen åkte vi till emma. där satt vi på youtube typ hela kvällen och kolla på massa spökfilmer, det var kusligt! sen kollade vi på våra gamla skunkar, typ history och vad vi skrivit i dagböckerna.
haha, det var rätt kul! lite pinsamt att läsa vissa grejer men ibland blev man bara glad =)
jennan och jag åkte väl efter tio någon gång.

kom hem och satte mig vid datorn. snacka lite med anna sen gick jag och la mig och ringde henne istället.
vi prata ett tag. om det viktiga i våra liv! är glad att du finns <3 . utan dig hade jag aldrig gjort det jag kommer göra.. 


imorrn ska jag klippa och färga håret =) , äntligen! vill göra nått kul, men vi får väl se!


antingen; jag är en mediahora ingen vill ha mig
eller; fuck of and die, du är för ful för mig och din morsa går för en hundring


nä. ska gå ner och käka nått. är svinhungrig!


Kommentarer
Postat av: annna

lungt gumman! du vet att jag finns bara ett telefonsamtal bort! älskar dig! puss

2007-03-22 @ 14:02:01
URL: http://annnajohansson88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0