tooooorsdag

hej mina små griskultingar.


sitter och gloooor och har egentligen en massa skit och göra. en sak är t.ex religion där matilda utan fantasi ska hitta på en jävla person som lever på nått konstigt sätt inom hinduismen eller nått sånt, har glömt pappret i skolan, ooops!
våran lärare sa nämligen att om vi inte lämnar in detta innan tolv inatt så skulle hon bli rikigt förbannad. det skulle nämligen va inlämnat i början av denna månad egentligen så det ska bli trevligt och gå på religionen imorrn =D


idag var vädret tråkigt, säkert bara för att jag är frisk!


och idag var jag och hälsa på söta kalle på fenomenmagasinet, igen!
han är så söt och gosig, ville ta med honom hem =)
för er som inte vet är kalle en kungspyton som jag blev typ lite småkär i när vi var där för ett tag sen =P , man kanske skulle söka jobb där, dom har ju även mina två bästisar nemo och doris där också =D , doooriiis!

va där och tog lite kort när anna skulle övervinna sin rädsla för just kalle.
och det gick ju bra så fort hans söta lilla ansikte kom fram, haha, då vart det fart i brallan. och som sagt, det är ju tur att dom är döva!


imorrn är det fredag. skönt som fan!


potatisrensare? bara med en cigg och en flaska vodka i handen, eller hur var det alex =)


puss&snusk








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0