tisdag

jaha. då har man fått som man ville. jag har blivit sjuk! börjar bli bättre nu iallafall, gårdagen var värst.
men då ska vi inte prata om nätterna. sängen är som ett badkar när jag vaknar.. och så fryser jag!
huvudvärken försvinner inte när jag tar panodil utan då börjar jag kallsvättas igen.. åhhh, vad synd det är om mig =P

känner jag såhär ikväll med så stannar jag hemma imorrn också.

vet inte riktigt vad jag ska göra. skulle egentligen va skönt att få lite frisk luft men jag orkar verkligen inte. 
kanske skulle sätta mig på trappan med en tjock jacka och bara njuta i solen. njaa, vi får se! 
det är ju synd att det blåser.. 

jaa. vad ska man skriva? finns inte så mycket att skriva för jag har inte gjort så mycket att det finns nått att skriva om, hmmm! jag kan ju säga att jag inte lyfte ett finger från soffan på typ fem timmar igår. mitt huvud vägde typ 50 kg


micke är typ 50 mil från mig =/ . han är på prövning men ska åka hem idag! man får väl hoppas på det bästa.
älskar dig grisen, massvis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0