tisdag

om en halvtimme är det shark och jag är kissnödig


sovit hos syster inatt, endast för att maria och jag skulle ha sällskap till arbetsförmedlingen imorse.
det var helt okej där. fick reda på att det är "norge-dag" imorrn och jag maria och klaaris ska självklart dit =)
norge, here we come.

så jävla gött. åka dit, jobba arslet av sig i typ tre måndader, komma hem, åka till cypern med jenna och emma och hade gött =) , vilken sommar! sen är det ju bara att åka tillbaka igen..

idag tog jag hem studentmössan. jag är förövrigt jävligt snygg i den =P . haha!

slutade vid två ungefär och då strutta maria jag och klaar på stan lite. satt på donken i någon timme och snacka massa skit. alltid lika kul =) , sen åkte jag hem vid fyra och cyklade hem i regn och kissnödig som ett as.
och nu har jag lärt mig att om jag går till sjuttioskylten (nedförsbacken börjar där) så går det fortare hem, för då blir inte jag trött efter halva vägen så då kan jag kraft nog att trampa hela vägen hem utan paus. bra va!?

imorrn ska jag va barnvakt från ett till fem, vincent är sjuk, stackarn =(
va ju där igår och han va så mysig, låg i knät jättelänge och vi kollade på hela bolibompa.
men det är väl sån man blir när man har 40 graders feber!

nää. här blir inga barn gjorda. ska gå och kissa lite sen dricka vatten.
chao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0