söndag

jahopp. då var det den bästa dagen i hela veckan, söndag =/ , varför ska helgen va så kort?

mamma kom hem från riga i tordasg. fick en parfym av henne, hugo boss =P , och lite annat skit!
sen fick jag ett par skor av pappa i torsdags också =) , jättefina! dock lite små för tillfället men dom töjer väl sig snart! hade på mig dom i fredags och led av skoskav hela jävla dagen =/

i fredags var jag med micke. det blev lugnt som vanligt. kollade på lite film och så..
i går var jag på middag hos jessie, det var trevligt, och gott =) . mamma och pappa kom och hämta mig runt halv elva sen åkte jag hem, plugga lite faktiskt och sen hoppa jag tills sängs!  

har så jävla ont i huvudet idag plus att jag har hostat sönder mina lungor inatt =/ . jag mår skit!

vill att mamma ska komma hit och pyssla om min lite. kanske vincent och amanda också =)

vill bli sjuk

ska lägga mig soffan nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0