söndag

jaha! då var det söndag igen och imorrn är det en jobbig och tråkigt skolvecka igen!
jag vill inte!

onsdags var det utgång med förfest hos maria =) , det var kul och jag kommer ihåg heeela kvällen!
jag låste in nyklarna i marias mammas lägenhet och vi höll dessutom på att få sova i deras garage!

i fredags var jag hemma med micke och pappa och jag lagade god mat och vi mös hela kvällen framför teven!
igår var jag i världens ände, tybble tror jag det hette. ligger i skogarna utanför tjällmo, ja, ni hör ju själva =)
där var det fest för vissa personer, världens tråkigaste också! folk blev jävligt fulla och vi drog därifrån vid tolv, fick skjussa hem vissa personer för att dom hade druckigt alldeles för mycket tjällmovatten =)

efter det ville jennan och jag göra nått så vi åke till motala och käkade på med eller utan sen åkte vi hem igen.

idag har jag inte gjort ett skit

nästa helg är det middag hos jessie och helgen efter det harrys =) , och jag vill shoppa!

nu har jag inte tid med dig ditt äckel
btw, du är ful.
chao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0