onsdag

har typ suttit framför datorn halva kvällen. laddat hem massa spice girls låtar och suttit här och rockat fett alldeles själv. hahaha så jävla kul!
det är helt sjukt vad besatt man va av dom. vill gå upp på vinden och hämta alla mina spice girls grejer men det är så läskigt där nu så jag gör det imorrn =D

imorrn ska jag va hemma. har bara bögtråkig religion sen slutar vi. då kan jag ligga ute på gräsmattan och sola istället =) , gött mos..


snart är det helg. va skönt! satt och kolla igenom alla mina gamla bilder på datorn och hitta en bild på mig i väldigt kort hår. anna tycker att jag ska klippa mig så =/ , hmmm, kan iuförsig va rätt kul att göra nått fiffilurigt men vet inte, färgen va snygg iallafall =) . kan ju visa bilden för jennan och se vad hon säger.. hon ska ju ändå fixa håret på mig och emma på fredag så man kan ju kanske passa på?!


vet ni, jag åt upp ett helt paket bacon förut =O .. det var så jävla gott!


nästa helg är det påsk. och massa roligt..
hoppas mormor kommer någon dag så jag kan få pengar, jag är fattig, inte kul!


nää. nu ska jag ner och dricka vatten.

so long bitches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0