måndag

jaha. en ny vecka igen =/ , tråkigt!
bara 12 veckor kvar till studenten, fy fan så jävla skönt! jag ser den dagen framför mig, när klassen springer ut och skriker av glädje =) , yeah!

fredags var det harrys. det var rätt nyktert om man får säga så.. mycket folk var det också, nästan för mycket!
det blev mycket dans och så också =)
lördags var jag hos micke. det var kind of lugnt!


nu känns det sådär tråkigt igen. allt! man vill bara ligga i sängen på mornarna och absolut inte gå upp.
tycka lite synd om sig själv, gråta en skvätt så allt nästan går över. depp!

men men, det går la över snart och då är väl allt prima ballerina igen! om man får hoppas..

på onsdag är det studiedag. vad händer?


jag gillar dig, så oerhört mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0